Kaldsflow for Flexfone telefonkø

Lav en visuel effektiv telefonkø med Flexfone

Visuelt kaldsflow der gør ventetiden mere overskuelig

Alt for ofte kommer kunder til at vente for længe når de ringer til virksomheder. Dette resulterer enten i tabte kunder, eller kunder der er mere utilfredse end de burde være når de endelig er kommet igennem.
Som resultat deraf, skal kundeservicemedarbejderen bruge de første 5 minutter på at tale kunden ned istedet for at snakke om det henvendelsen egentlig drejer sig om.
Telefonkø kan naturligvis løses ved at man hyrer flere medarbejdere til at tage kaldende, men man kan også effektivisere ved at have det rigtige kaldsflow der leder kunderne i den rigtige retning samt giver dem mulighed for at blive kontaktet senere.

Vil i høre mere om hvordan i kan optimere jeres kaldsflow når kunderne ringer? Så ring til os og få en snak på Tlf 6915 3001

 

Landekodestyring

 

 

Visuel telefonsvarer

 

 

 

Visuelt kaldsflow

Opsætning af telefonkø i Flexfone

 

Åbningstider integreret i kaldsflow

 

 

Automatisk tilbageringning

 

 

 

Fleksible tastemenuer

 

 

Landekodestyring

Med landekodestyring, har i mulighed for at styre hvor opkald fra udlandet skal dirigeres hen. Så hvis der ringer en kunde fra Tyskland, kan Flexfone ud fra landekoden, sættes op til at ramme den medarbejder eller afdeling, der har med tyske kunder at gøre.

Visuel telefonsvarer

Flexfone har en visuel telefonsvarer i kaldsflowet, som man kan sætte op med forskellige varianter alt efter hvad behovet er. Det er f.eks muligt at sætte telefonsystemet op til at gå over på telefonsvarer hvis telefonen ikke bliver taget efter x minutter. Man kan også sætte det op til at gå over på telefonsvarer hvis alle medarbejdere er optagede på samme tid.

Automatisk tilbageringning

Hvis man ikke ønsker at kunder skal indtale en besked på telefonsvareren, kan man istedet give kunderne mulighed for at vælge automatisk tilbageringning. Kunden bliver præsenteret af et speak og derefter kan de indtaste deres telefonnummer. Automatisk tilbageringning, kan også sættes op hvis kunder ringer udenfor åbningstid.

Fleksible tastemenuer

Det er let at oprette en tastemenu som kunderne kan finde rundt i og dermed blive guidet hen til den rette medarbejder. På den måde skal kunderne ikke vente unødigt.
Hvis der oprettes nye afdelinger, eller kommer nye medarbejdere til, kan tastemenuen let rettes til.

Åbningstider integreret i kaldsflow

Åbningstider er integreret i kaldsflowet. Dvs. menuen automatisk vælger hvilken kø kaldet skal gå videre til alt efter om kunden ringer i eller udenfor åbningstiden. Udenfor åbningstiden, kan man så vælge om kunden skal have præsenteret en telefonsvarer, eller muligheden for at blive ringet op.
Åbningstider modulet er integreret med helligdage, så telefonen automatisk også er lukket der. Hvis man alligevel har åbent på enkelte helligdage, kan Flexfone sættes op til at lave en undtagelse.

Visuelt kaldsflow

Med et visuelt kaldsflow, har man det fulde overblik over de forskellige køer, hvor mange der må være i kø, før kaldet går videre og hvordan åbningstiderne er sat op mm.
Flexfones visuelle kaldsflow, er en god måde at holde styr på kø strukturen så man sikrer sig at der  ikke er fejl i opsætningen og kaldene dirigeres det rette sted hen.

 

 

Interesseret? Ring og hør mere om Flexfone

Mangler jeres virksomhed en robust og fleksibel erhverstelefoni løsning der kan sættes op til jeres individuelle behov?

Ring til os på tlf – 6915 3001 og hør hvordan vi kan hjælpe.

Hvis i ønsker at se hvordan Flexfone virker, før i skifter har vi mulighed for at bestille en gratis demo til jer.

Flexfone logo blåt og hvidt
Udgivet i Erhvervstelefoni, Flexfone.